?

Log in

The · El-Jay · Mafia


Damn People!

Recent Entries · Archive · Friends · Profile

* * *
Dave has inspired me to rant about the crap that's been buggin me for days. People... again...

People and their lack of consideration for others. People and their selfishness, their greediness, their bullshit! I'll break it down:

Children: I fucking hate them! And I would rather have my ovaries removed than to have to deal with having a child. They're spoiled and they think they can do whatever they want. Why? Because they're kiiiids. Shut the hell up! I hate them! They're annoying, and they whine! And you know what else is annoying? Children with cell phones. WTF?!?! Why should a 7-year-old have a phone?! "Mommy! I'm across the street playing with Billy!" "OK, son. Be back by 6!" WORTHLESS!! Children don't go anywhere, and they're too irresponsible to handle a cell phone. They can't even handle themselves!! Agh! And another thing that's annoying is adults acting like children. Grow up, asshole!! At least you can help your lack of maturity! Fuck!

Teens: I already ranted about those sum'bitches. Hate 'em. Can't understand 'em.

Old people: According to Maddox (of maddox.xmission.com), "old people should be eaten!" I agree with that. They think they're supposed to catch breaks because they're old. Fuck them!!! Yeah, sure. I'll repsect you up front, but know that I really hate you inside. You drive like shit and you hold up grocery lines when you're counting change to buy a whole cart of groceries!!! Stay in your damn rocking chair and get someone else to get shit for you!!

And another thing that's a personal pet peeve of mine. I fucking hate when people stare at me. Is there something on my face? No? THEN TURN THE FUCK AROUND!!! Man! And it's not like they glance once. No no. They look again!! Is there something on my face now? No? THEN WHY'D YOU LOOK AT ME AGAIN, BITCH!! Or when people watch me when I draw. Do I watch you when you write in your diary? I thought not. So don't rape my concentration and fuck me up when I'm trying to draw! I hate being looked at by people I can't stand, and that's pretty much everyone except for a select few. Alright. I'm done. Agh!!!! Fuck people!
Current Mood:
angry AAARRRRGGG
* * *
* * *
On March 1st, 2005 02:29 am (UTC), buttered_cheese commented:
you are officially my fucking hero!!!! this is the best thing ever!!
On March 1st, 2005 02:54 am (UTC), getteology replied:
LOL! Thanks!
* * *
[User Picture]
On March 1st, 2005 03:59 pm (UTC), timmy_yak commented:
One thing you need to add to the children thing is the damn parents don't use any disipline. All I know is if I have kids i'm gonna smack the shit out of them like my parents did. Dave knows what i'm talking about. Break a wooden spoon on the table.
On March 1st, 2005 04:02 pm (UTC), buttered_cheese replied:
hahahaha i love when she tries pulling out the spoon now....granted she upgraded to a metal one....but we just laugh at her. she does it as a joke so she starts laughing too....although she has gone after dad several times with it hahahaha
On March 1st, 2005 04:14 pm (UTC), getteology replied:
LOL! Funny how I dredged up a Lewandowski memory... I had ranted on beating kids' asses in my journal a bit ago, but yeah. They should be beaten. If they act up in the middle of Wal Mart, beat their asses in the middle of Wal Mart. I hate when parents take kids to the bathroom or wait till they get home to hit 'em. There's no embarassment in that! They don't learn! Damn kids...
* * *

Previous Entry · Leave a comment · Share · Next Entry